هدست واقعیت مجازی تسکو مدل TSCO TVR 564 Virtual Reality Headset
نوشته شده توسط : تبلت فون

برند TSCO که بیشتر با لوازم جانبی آن آشنا هستیم، به تازگی با عرضه هدست واقعیت مجازی TSCO TVR 564 به جمع تولید کننده‌گان این محصولات پیوسته است. البته باید اعتراف کنیم که طراحی این محصول به نوعی بر گرفته شده از هدست واقعیت مجازی محبوب VR BOX 2 می‌باشد. این محصول با دارا بودن لنزهای نسبتا کیفیت پایین به همراه زاویه دید پایین‌تر توانسته با قیمت پایانی کمتری به تولید برسد که همین مساله در آن واحد هم به عنوان نقطه قوت و هم به عنوان نقطه ضعف آن شناخته می‌شود. طبیعتا قیمت پایین این هدست به عنوان مزیت آن محسوب می‌شود، اما منطقی است که این قیمت پایین بهایی هم دارد. هیچ کاربری بی‌میل نیست که با پرداخت اختلاف قیمت اندک این هدست نسبت به رقبا، تجربه واقعیت مجازی بهتری را تجربه کند. مهم‌تر از اینکه برای هرچه واقعی‌تر شدن دنیای واقعیت مجازی، بایستی زاویه دید آنها حداقل برابر با 90 درجه باشد. جنس بدنه این هدست نیز از پلاستیک بوده و برای گوشی‌های هوشمند 4 الی 6 اینچی قابل استفاده می‌باشد. قابلیت تنظیم لنزها برای ایجاد وضوح تصویر بهتر از دیگر نکات طراحی آن می‌باشد. علاوه بر شیارهای مخصوص عبور هدست و کابل گوشی، شیارهای دیگری نیز روی بدنه هدست رویت می‌شوند که به منظور گردش هرچه بهتر هواوی داخل هدست و کمک به امر خنک نگه داشتن گوشی طراحی شده‌اند. کش‌های قابل تنظیم از دیگر بدیهیات طراحی هر هدست واقعیت مجازی ارزان‌قیمت می‌باشد که تاثیر زیادی در تقسیم وزن هدست دارند.

همانطور که بارها اشاره کرده‌ایم، برای مشاهده ویدیوهای 3D هیچ شرطی به غیر از اندازه صفحه‌نمایش گوشی و امکان قرارگیری آن درون محفظه هدست وجود ندارد. اما برای اجرای بازی‌های واقعیت مجازی و ویدیوهای 360 درجه‌ای حتما گوشی‌تان باید دارای سنسور ژیروسکپ نیز باشد.

قیمت خرید عینک های واقعیت مجازی

قیمت خرید عینک های واقعیت مجازی ارزان قیمت





:: برچسب‌ها: خرید عینک های واقعیت مجازی , خرید عینک واقعیت مجازی , خرید آنلاین عینک واقعیت مجازی , قیمت عینک های واقعیت مجازی , قیمت انلاین عینک واقعیت مجازی , هدست واقعیت مجازی , هدست , فروشگاه اینترنتی , تبلت فون , هدست واقعیت مجازی تسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: